Yedi Psikopat 2012 Tek Part 720p

7.2
Türkçe Dublaj
Yedi Psikopat 2012 Tek Part 720p 48.744 kişi izledi.
Yedi Psikopat Tek Part HD izle - Senaristlik ve yazarlık yapan bir adam artık konu üretemiyor duruma gelmiştir. Yeni yazacağı filme konu bulmak için bir plan yapar. Shih-Tzu cinsinde bir köpeği kaçıracak ve fidye isteyecektir. Hevesli arkadaşlarıyla birlikte başlattıkları bu girişimde hiçde beklemedikleri bir olay olur. Köpeğin sahibi karanlık birisidir. Kanundışı işler ve yer altı dünyasında güçlü biri olan sahibi, onların başına büyük belalar açıcaktır.. Yedi Psikopat Full HD izle Ödüllü yazar Martin McDonagh 'ın yazıp yönettiği Seven Psychopaths 2012 izle filminde piskopat arkadaş grubuna ise Colin Farrell, Woody Harrelson, Christopher Walken, Sam Rockwell, Tom Waits, Olga Kurylenko ve Abbie Cornish oynamaktadır. Yedi Psikopat türkçe dublaj izle, Yedi Psikopat filmini izle, Yedi Psikopat izle, Yedi Psikopat 2012 izle

Yedi Psikopat 2012 Tek Part 720p” için 8 yorum yapılmış.

  1. apo 21 Mart 2013 saat 06:56 # Ziyaretçi

    nasıl bı üçkagıtcılarsınız siz türkçe dublaj yazıyor.turkce altyazılı cıkıyor.lanet olsun size işiniz gücünüz yalan dolan…

  2. yonetici 21 Mart 2013 saat 08:42 # Yönetici

    Gerizekalımısın kardeşim sen? Filmin neresinde Türkçe Dublaj yazdığını gösterirmisin bana ? Sen google’ye Yedi Psikopat türkçe dublaj izle yazarsan, benim sitemi illaki karşına çıkaracaktır, çünkü içinde Yedi psikopat yazısı geçiyor. Anlamadan bilmeden laf olsun diye konuşma.

  3. nicat 23 Mart 2013 saat 14:04 # Ziyaretçi

    yalancilar lanet olsun turkce alt
    yaziymis

  4. mercanbey 23 Mart 2013 saat 14:13 # Ziyaretçi

    bela okuma lan

  5. Mehmet 02 Nisan 2013 saat 01:39 # Ziyaretçi

    arkadaşlar emeğinize sağlık..görüntü kalitesi mükemmel filmde çok güzel..kötü yorum yapan arkadaşlar mırın kırın edeceğine biraz saygı gösterseniz fena olmaz bu insanlar siz izleyin diye koyuyorlar sonuç da para karşılığı yülemiyor’lar sonuç’da

  6. ramontr 19 Temmuz 2013 saat 21:55 # Ziyaretçi

    zaten kaçak kuçak iş yapıyorsunuz adamlardan daha ne bekliyorsunuz bulduğunuzla yetinin neyini beğenmiyorsunuz.

  7. asf gdas 12 Ağustos 2013 saat 11:10 # Ziyaretçi

    etiketlerde türkçe dublaj yazıyor admin o ne peki?

  8. fatih 27 Ağustos 2013 saat 01:47 # Ziyaretçi

    arkadaşlar film Türkce dublaj ben izledim.Sizmi türkceyi unuttunuz yoksa benmi farklı dili öğrendim.İzlemek isteyen acsın filmin başında türkce değilse kapatır.%100 Türkce Eline sağlık admin.

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.

Reklami Kapat

Reklami Kapat
Reklami Kapat
Reklami Kapat