Spartacus 4. Sezon 8. Bölüm Tek Parça 720p izle

tekparthd

SPARTACUS TÜM SEZONLARI VE TÜM BÖLÜMLERİ HD KALİTEDE İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN.

Spartacus izle Spartacus 4. sezon izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm tek part hd izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm tek parça full izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm 720p tek parça izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm 720p hd izle Spartacus 4. sezon 8. bölüm 720p full izle

YENİ BÖLÜM

Spartacus 4. sezon 8. bölüm 720p kalite’de ( TEKPARTHD.COM )

TEK PARÇA İZLE

TEK PARÇA ALTERNATİF



FACEBOOK İLE HEMEN YORUM YAPABİLİRSİNİZ.

Spartacus 4. Sezon 8. Bölüm Tek Parça 72..” için 20 yorum yapılmış.

Bir Cevap Yazın:

En fazla oy alan yorumlar en üstlerde yer almaktadır.

  1. ersentürkmen 16 Mart 2013 saat 14:35 # Ziyaretçi

    tskler bölümler için

    (0)
  2. egemen 17 Mart 2013 saat 07:14 # Ziyaretçi

    Biraz gerçkçi yapsalar savaş açlık yoklukta her nedense pazular renk kan damlıyor hepsinin yüzünden besilileer ama açlıkta var okadar darbeye rağmende bi book olmuyoor fantastik saçmalıklar :)))))) suriyeliyide ibbbbne etmişle yaa !!!!!!tammmm fantazi kurmuşlaar!!! amkoyduklarım!!!!!!

    (0)
  3. kağan 22 Mart 2013 saat 22:50 # Ziyaretçi

    suriyeli yorumuna koptum :))

    (0)
  4. akif 23 Mart 2013 saat 04:09 # Ziyaretçi

    bu 7.bölüm 8 yazıyo ama saçmalık

    (0)
  5. ramazan 23 Mart 2013 saat 11:07 # Ziyaretçi

    saat 11 10 geçiyo hala yüklemedinizzz

    (0)
  6. poyraz 23 Mart 2013 saat 11:11 # Ziyaretçi

    daha ne zaman eklenecek saat 11.00 ı geçti ???

    (0)
  7. qökseL 23 Mart 2013 saat 11:18 # Ziyaretçi

    Eklensek artık yeni bölüm

    (0)
  8. cemsit 23 Mart 2013 saat 11:59 # Ziyaretçi

    11 de yenı bolum dıyor hala 7.bolum

    (0)
  9. yonetici 23 Mart 2013 saat 12:21 # Yönetici

    Arkadaşlar, kısa bir süre içinde eklenecektir. Şu anda yükleme yapmaktayız. Anlayışınız için teşekkürler.

    (0)
  10. yonetici 23 Mart 2013 saat 12:43 # Yönetici

    YENİ BÖLÜM EKLENDİ: İYİ SEYİRLER

    (0)
  11. ERKAN 23 Mart 2013 saat 12:45 # Ziyaretçi

    bir zaman verseniz yükleme nekadar sürüyor

    (0)
    • yonetici 23 Mart 2013 saat 12:46 # Yönetici

      Erkan bey sayfayı yenileyin. Yeni bölüm Tek parça eklendi.

      (0)
  12. crixus 23 Mart 2013 saat 14:02 # Ziyaretçi

    crixus sonu neden kötü oldu:(

    (0)
  13. ArGoN 23 Mart 2013 saat 15:04 # Ziyaretçi

    crixus gerçekten ölüyormu yoksa yaşananların hepsi rüyamıydı

    (0)
  14. DavuT 24 Mart 2013 saat 03:23 # Ziyaretçi

    Gerçekten eLinize SaĞLık

    (0)
  15. akın 24 Mart 2013 saat 20:51 # Ziyaretçi

    ya bu ne biçi iş ya crixus gerçekten ölüyomu bak crixus ölürse dizinin tadı kalmaz ben izlemem diziyi

    (0)
  16. akın 24 Mart 2013 saat 20:53 # Ziyaretçi

    crixuc hakkaten ölüyomu ya yoksa rüyamı bunların hepsi crixus ölürse ben bu diziyi izlemem dizinin keyfi kaçar ne biçim iştir yav bu crixus ölürmü hiç

    (0)
    • yonetici 24 Mart 2013 saat 22:27 # Yönetici

      Şaka bir yana arkadaşlar. Crixus öldüyse bu dizinin devamlılığı nasıl olur bilemem. :/

      (0)
  17. stutku44 25 Mart 2013 saat 00:06 # Ziyaretçi

    bence harika bir bölümdü harika sahneler sürüden atrılanı kurt kapar dedikleri böyle bişi olsa gerek ama Crixus öldüyse bu dizinin devamı spartakusun üzerine olucak diğer bir bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

    (0)
  18. Yaşam 31 Mart 2013 saat 15:55 # Ziyaretçi

    Admin Bu ne Yaw 8 bölüm diyorsunuz 7. bÖlüm CIkıyor:S

    (0)
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.