Recep İvedik 4 Full HD izle

tekparthd
FRG




7.9
Yerli Film
Recep İvedik 4 Full HD izle
Videolar açılmıyorsa, donma, kasma sorunu yaşıyorsanız tıklayın.. Türk sinemasının sevilen karakteri recep ivedik 2014 en yeni filmindeki maceraları ile 21 şubatta sinemalarda gösterime giriyor. Yüklü miktarda paraya ihtiyacı olan recep ivedik, Survivor yarışmasına katılıyor. Bakalım Recep ivedik 4 full izle filminin sahneleri izleyenleri büyüleyebilecek mi? Tekparthd.com 2014 yerli film recep ivedik 2014 filmini sizler için ekledi. Yorumlarınızı esirgemeyiniz. Recep İvedik 4 izle, Recep İvedik 4 tek parça izle, Recep İvedik 4 720p izle, Recep İvedik 4 full izle, Recep İvedik 4 hd izle, Recep İvedik 4 dvd izle, Recep İvedik 4 sinema çekimi izle
FACEBOOK İLE HEMEN YORUM YAPABİLİRSİNİZ.

Recep İvedik 4 Full HD izle” için 156 yorum yapılmış.

Bir Cevap Yazın:

En fazla oy alan yorumlar en üstlerde yer almaktadır.

  1. Barış Sayın 21 Haziran 2014 saat 19:38 # Kayıtlı Üye

    O Değilde bazı Arkadaşlar Sayıp Sövüyor. Adam Siz Merakınızı Giderin diye Filmi Yüklüyor siz hala Kalkıp Adama Küfrediyorsunuz.

    (72)
  2. Barış Sayın 22 Haziran 2014 saat 22:42 # Kayıtlı Üye

    Yemin ederim. Bugüne Kadar Gördüğüm en İyi Sitelerden Biri Sayıp Sövenler. Sizsiz de Bu Sayfa Ayakta kalır. Teşekkürler Yönetici Arkadaşlar.

    (64)
  3. Ahmet 24 Haziran 2014 saat 16:25 # Ziyaretçi

    Filmin Sonunda Halil İbonun Düğününde yapsaydı iyi olurdu filmin sonuna renk katardı diye düşünüyorum

    (49)
  4. babek 26 Haziran 2014 saat 10:45 # Ziyaretçi

    peki kucuk adami evlendirecekdi onu neden cekmemisler ? :) amma film cok uzeldi

    (17)
  5. admin 22 Haziran 2014 saat 22:16 # Yönetici

    BU GECE SAAT 01:00 – 01:30 ARASI HD KALİTEDE EKLEYECEĞİM ARKADAŞLAR, BİLGİNİZE..

    (14)
  6. recep 23 Haziran 2014 saat 03:41 # Ziyaretçi

    helall sana tontişim :D 720p yapmısın

    (11)
  7. YONETICI 22 Haziran 2014 saat 16:25 # Yönetici

    ARKADAŞLAR GÜN İÇERİSİNDE DVD GÖRÜNTÜ YÜKLENECEKTİR. BİZİ TAKİP EDİN..

    (8)
  8. mehmet 22 Haziran 2014 saat 00:58 # Ziyaretçi

    adam en azından cekmiş ama emeğe saygı yok

    (7)
  9. Osman kaplan 03 Temmuz 2014 saat 23:07 # Ziyaretçi

    5 de gelsin :D :D

    (6)
  10. yasin güvenç 10 Ağustos 2014 saat 06:47 # Ziyaretçi

    Filim iyi ben sinemada izledim burdan açamadım ama beyler emeğede saygı lütfen herkes böyle korsan yapsa ozaman sinemcılar nasıl kazanıcak yani zaten bi süre sonra dvdsi çıkıcak ozaman herkes netten izliyecek yani çok merak esen sinemada izler zaten kardeş bilmiyorum inançlarınız nasıl ama buda kul hakkına giriyor bukadar insanın hakkını ödiyemezsini.

    (6)
  11. barış 21 Haziran 2014 saat 13:38 # Ziyaretçi

    severim severim:D

    (5)
  12. Ege Aydın 27 Haziran 2014 saat 22:55 # Kayıtlı Üye

    Bu film için emeği geçen yöneticilere çok teşekkür ederim. Film izle dendiği zaman tartışmasız bir numarasınız:)

    (5)
  13. Anonim 07 Ağustos 2014 saat 20:41 # Ziyaretçi

    çok tşk

    (4)
  14. eylul 24 Ağustos 2014 saat 09:52 # Ziyaretçi

    Yapimda emegi geçenlere çok tesekkür ederim sayenizde ailece film izledeik.hepinize minnettariz bu filmi yayinlattiginiz icin videolarinixi beyeniyoruzdevamini diliyoruz herkese iyi gunler

    (4)
  15. Ahmet 24 Haziran 2014 saat 17:55 # Ziyaretçi

    Beyler Ben Bazı Sitelerde Sinema Çekimi Var Ama Tek Bu Sitede Sinema Çekimi Deil Teşekkür Ederim Admin.

    (3)
  16. İstek Robotu 26 Haziran 2014 saat 22:37 # Ziyaretçi

    Gulyabani filminide bi koysanız siteye fena olcak.

    (3)
  17. pouya 26 Ağustos 2014 saat 10:03 # Ziyaretçi

    cok guzelbir film

    (3)
  18. emirhan 28 Ağustos 2014 saat 13:57 # Ziyaretçi

    çok güzel

    (3)
  19. ibo 09 Eylül 2014 saat 10:17 # Ziyaretçi

    ben çok güze bir

    (3)
  20. öznur pehlivan 12 Eylül 2014 saat 18:54 # Ziyaretçi

    çok güzel filim

    (3)
  21. Anonim 28 Haziran 2014 saat 09:54 # Ziyaretçi

    çok güzel di emegınıze saglık yalnız halıl ıbrahımın dugununude gorseydık daha da guzel olacaktı

    (2)
  22. Anonim 11 Ağustos 2014 saat 18:56 # Ziyaretçi

    muhteşem

    (2)
  23. uyıuıoş 12 Ağustos 2014 saat 12:53 # Ziyaretçi

    söper

    (2)
  24. KraL 17 Ağustos 2014 saat 12:40 # Ziyaretçi

    filmi ilk ben izledım la

    (2)
  25. Ali Arslan 18 Ağustos 2014 saat 13:59 # Ziyaretçi

    izledim çok güzeldi emeği geçenlerin eline sağlık

    (2)
  26. Anonim 27 Ağustos 2014 saat 19:21 # Ziyaretçi

    vaybe cok guzel birfilm olmus vaj boooo

    (2)
  27. selcuk ziftci 01 Eylül 2014 saat 07:39 # Ziyaretçi

    keske en sonunda duyun sozunu vermisti onuda gosterseydiler cok daha iyi olurdu :s

    (2)
  28. esmer polat 07 Eylül 2014 saat 13:21 # Ziyaretçi

    müthiş

    (2)
  29. Anonim 07 Eylül 2014 saat 19:14 # Ziyaretçi

    çok güzel hahaha

    (2)
  30. ksanane 07 Eylül 2014 saat 20:51 # Ziyaretçi

    lan 2 saniyede bi donuyo

    (2)
  31. Anonim 07 Eylül 2014 saat 21:19 # Ziyaretçi

    seniseviyom barış

    (2)
  32. Anonim 12 Eylül 2014 saat 10:46 # Ziyaretçi

    gercekten cok tatlı

    (2)
  33. mevlüt 12 Eylül 2014 saat 12:16 # Ziyaretçi

    keşke ibonun düğününü yapsaydı :(

    (2)
  34. uğur özden 12 Eylül 2014 saat 15:58 # Ziyaretçi

    abi çok iyi yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    (2)
  35. demirco 25 Haziran 2014 saat 17:08 # Ziyaretçi

    cok gu zel bu recepi i vedik cok komik bulum4

    (1)
  36. Anonim 28 Haziran 2014 saat 15:47 # Ziyaretçi

    adamın düğününü yapmadı

    (1)
  37. Anonim 29 Haziran 2014 saat 02:48 # Ziyaretçi

    diger bolumlerinden daha basarili olmus tesekkurler

    (1)
  38. Murad 30 Haziran 2014 saat 12:41 # Ziyaretçi

    Arkadawlar vk da izlegin 720p orta HD :D

    (1)
  39. nurefşan 12 Temmuz 2014 saat 17:39 # Ziyaretçi

    Kaydolma ücretsizmi kaydolurken 1hafta ücretsiz erişim diyoduda 1hafta sonra ücretlimi oluyo onu sorcaktim

    (-2)
    • YONETICI 12 Temmuz 2014 saat 17:56 # Yönetici

      nurefşan TEKPART HD ve TEKPART INDIR seçeneklerine tıklama. Onlar reklamdır. Diğer tüm seçeneklerden izleyebilirsin.

      (3)
  40. emrah 09 Eylül 2014 saat 00:53 # Ziyaretçi

    kardeş şu erotik reklamları kaldırsan daha iyi olur helal kazanç olur senin için

    (1)
  41. Anonim 02 Temmuz 2014 saat 03:05 # Ziyaretçi

    Halil iboya evlendirme sözü vardı evlendirmedi…

    (0)
  42. Anonim 14 Temmuz 2014 saat 12:41 # Ziyaretçi

    ÇOK SÜPER OLMUSŞ

    (0)
  43. kadir 18 Temmuz 2014 saat 13:40 # Ziyaretçi

    barış sayın sanane kufredıyosa izleme sende

    (0)
  44. Serenay 18 Temmuz 2014 saat 15:46 # Ziyaretçi

    evet yaaa.her kes durduk yerde küfür ediyor neden?eyer birisi size kötü bir şey derse yada küfür ederse siz de ona onun gibi küfür yada kötü bir şey söylemeyin akadaşlar.

    (0)
  45. mert 24 Temmuz 2014 saat 13:13 # Ziyaretçi

    çok güzel

    (0)
  46. adsız 02 Ağustos 2014 saat 17:50 # Ziyaretçi

    filmin sesi çıkmıyo

    (0)
  47. ömer arıkel 09 Ağustos 2014 saat 21:21 # Ziyaretçi

    izlen miyo

    (0)
  48. Anonim 10 Ağustos 2014 saat 08:35 # Ziyaretçi

    harıkaaydı elınıze saglıkkk

    (0)
  49. ramazan demir 04 Eylül 2014 saat 08:08 # Ziyaretçi

    bence hepiniz yanlış düşunuyosunuz

    (0)
  50. baturay çakar 06 Eylül 2014 saat 19:52 # Ziyaretçi

    ses çok iyi deil ya

    (0)
  51. Anonim 07 Eylül 2014 saat 21:16 # Ziyaretçi

    seni dddd

    (0)
  52. görkem kurnaz 08 Eylül 2014 saat 20:55 # Ziyaretçi

    süper kardeş parası olmayan olan var yani sinamaya gidecekler mesala paraları yok kız arkadaşını götürcek napcak internetten korsan izler

    (0)
  53. Anonim 11 Eylül 2014 saat 16:35 # Ziyaretçi

    Film cok iyi

    (0)
  54. Anonim 12 Eylül 2014 saat 10:46 # Ziyaretçi

    gercekten cok tatlı yerler senı

    (0)
  55. muhammet 15 Eylül 2014 saat 19:34 # Ziyaretçi

    çok guzel

    (0)
  56. fatih katamalp 16 Eylül 2014 saat 22:54 # Ziyaretçi

    inmiyoki amk

    (0)
  57. Anonim 18 Eylül 2014 saat 22:17 # Ziyaretçi

    filim açılmıyo anasını satim

    (0)
  58. Erkan 19 Eylül 2014 saat 04:23 # Ziyaretçi

    film on numara kalite süper :)

    (0)
  59. hasret 19 Eylül 2014 saat 21:22 # Ziyaretçi

    valla mükemmeldi helal olsun :)))

    (0)
  60. Selena Gomez 19 Eylül 2014 saat 21:57 # Ziyaretçi

    çok güzeldi yaaaa yükleyenin ellerine sağlık :)

    (0)
  61. ulaş kozan 19 Eylül 2014 saat 23:39 # Ziyaretçi

    süüüüüperrr 5 gelsin

    (0)
  62. Anonim 19 Eylül 2014 saat 23:45 # Ziyaretçi

    o mahallede olmak isterdim recep bey sizin le bir resmim olsun yeter

    (0)
  63. Anonim 20 Eylül 2014 saat 13:21 # Ziyaretçi

    sahane idi

    (0)
  64. sedef 27 Haziran 2014 saat 12:38 # Ziyaretçi

    ben çok aşk…”.

    (-1)
  65. Anonim 01 Temmuz 2014 saat 13:16 # Ziyaretçi

    çooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk güzel

    (-1)
  66. yunusemre 02 Temmuz 2014 saat 22:01 # Ziyaretçi

    barış sen pecep

    (-1)
  67. asad 04 Temmuz 2014 saat 22:59 # Ziyaretçi

    la bu küfredenlere noluyor adam mısınız siz hangi stede var recep ivedik baska susun efendi gizi izlemeye devam edin !. sus ve izlemeye devam et :D

    (-1)
  68. cumali okay 05 Temmuz 2014 saat 14:08 # Ziyaretçi

    helal olsun be bir tane dogru düzgün ad çıktı be

    (-1)
  69. burak arslan 14 Temmuz 2014 saat 19:19 # Ziyaretçi

    beyler hem komik hemde 10 numara bi film izleyin

    (-1)
  70. Anonim 15 Temmuz 2014 saat 20:56 # Ziyaretçi

    ytyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    (-1)
  71. melih aktaş 19 Temmuz 2014 saat 09:39 # Ziyaretçi

    bu filimi katan yönetici kardeşime ve bu film de emeği geçen herkeze teşşekürler süper bir film olmuş artık hep buradan izleyeceğim teşşekürler http://www.tekparthd.org ama adamın düğününü yapsaydı iyi di :D

    (-1)
  72. sdad 21 Temmuz 2014 saat 13:32 # Ziyaretçi

    ses çok az

    (-1)
  73. Anonim 26 Temmuz 2014 saat 17:32 # Ziyaretçi

    süperrrrr

    (-1)
  74. ZEHRA 28 Temmuz 2014 saat 13:41 # Ziyaretçi

    ŞOK GÜZEL

    (-1)
  75. meto 31 Temmuz 2014 saat 13:14 # Ziyaretçi

    harikaaaaaa

    (-1)
  76. Anonim 31 Temmuz 2014 saat 15:18 # Ziyaretçi

    Film bir halika. Daha onceki filmlerdeki gibi.

    (-1)
  77. Anonim 05 Ağustos 2014 saat 12:06 # Ziyaretçi

    RECEP İVEDİK 4 SÜPER FİLM

    (-1)
  78. tgt 15 Ağustos 2014 saat 10:00 # Ziyaretçi

    peyser

    (-1)
  79. mert 15 Ağustos 2014 saat 13:59 # Ziyaretçi

    berbat

    (-1)
  80. erhan 24 Şubat 2014 saat 21:30 # Ziyaretçi

    sebeb şu ordadfa fillm yok sinem kendilerine sövdürmek ten zevk alıyorlar

    (-2)
  81. Oğuz 25 Haziran 2014 saat 01:56 # Ziyaretçi

    filmi hd zahmetinde yüklediğiniz için teşekkürler. recepin en kötü sinema filmi işte bu. çizgi film tarzında neden sonuç ilgisi olmayan çektik bitti hadi çabuk durumunda bir filmi çekilmiş 50 sahnenin birine zor kötek gülüyrsunuz mal mal bakıyorsunuz senaryo dersen bu karatere haykırı zatende, beklediğiniz gibi değil kısaca…

    (-2)
  82. hakan 27 Haziran 2014 saat 00:31 # Ziyaretçi

    Film İçin Çok teşekkürler.

    (-2)
  83. abdullah ince 30 Haziran 2014 saat 16:42 # Ziyaretçi

    http://www.tekparthd.org‘a Teşekkürler Gülmemize Vesile oldukları için

    (-2)
  84. fikret karabulut 30 Haziran 2014 saat 23:52 # Ziyaretçi

    süper iyiki koymuşun.

    (-2)
  85. naqi tagiyev 01 Temmuz 2014 saat 08:01 # Ziyaretçi

    guzel film

    (-2)
  86. Anonim 01 Temmuz 2014 saat 11:09 # Ziyaretçi

    6+366

    (-2)
  87. ramaazna 01 Temmuz 2014 saat 15:43 # Ziyaretçi

    ssadasd

    (-2)
  88. ahmet 01 Temmuz 2014 saat 21:08 # Ziyaretçi

    allah razı olsun Admin sen olmazsan biz nerden izleyecektik

    (-2)
  89. mete 02 Temmuz 2014 saat 15:58 # Ziyaretçi

    bok gibi

    (-2)
  90. barane 02 Temmuz 2014 saat 23:43 # Ziyaretçi

    admın harıkasınnnnnnn!

    (-2)
  91. ahmed 03 Temmuz 2014 saat 11:53 # Ziyaretçi

    cok guzel bhooo bhooo

    (-2)
  92. berfin uluçay 05 Temmuz 2014 saat 15:24 # Ziyaretçi

    ii ya çok güzell

    (-2)
  93. ali bayındır 06 Temmuz 2014 saat 07:33 # Ziyaretçi

    helal olsun yine yapmış yapacagını tüm emeği geçen film şeridinde rol ve yapım malzemecisine kadar teşekkür ediyorum başarısını devamını diliyorum seni seviyoruz şahan gögbakan[recep ivedik] saygılar

    (-2)
  94. muhammet 06 Temmuz 2014 saat 12:40 # Ziyaretçi

    filim bilgisarı maarf etti ama

    (-2)
  95. ali 06 Temmuz 2014 saat 19:36 # Ziyaretçi

    avropa123456

    (-2)
  96. murat 09 Temmuz 2014 saat 17:04 # Ziyaretçi

    hy hyy nasılsın recpler

    (-2)
  97. EMRE MERT 13 Temmuz 2014 saat 12:14 # Ziyaretçi

    MÜTİŞŞ ÖTESİİ

    (-2)
  98. Mustafa doğan 29 Haziran 2014 saat 22:27 # Ziyaretçi

    abi bu sitedin adını not aldım artık flmlerimi burdan izlerim

    (-3)
  99. serhat 07 Temmuz 2014 saat 10:47 # Ziyaretçi

    çooooooooooooooooooooooook güzel filim

    (-3)
  100. ÖmerEROL 08 Temmuz 2014 saat 18:38 # Ziyaretçi

    enkomıkyar kotü camurun duştuyüyer :D

    (-3)
  101. Anonim 08 Temmuz 2014 saat 22:16 # Ziyaretçi

    feeeeeeevkalade

    (-3)
  102. fc cnsu 09 Temmuz 2014 saat 15:07 # Ziyaretçi

    bn bunu indirmek istiyorum yardıımcı olurmusunz?

    (-3)
  103. samet 09 Temmuz 2014 saat 16:36 # Ziyaretçi

    Şu oğlanında düğün sahnesi olsaydı en sonda iyi olurdu :D

    (-3)
  104. tayfur cengiz 11 Temmuz 2014 saat 06:01 # Ziyaretçi

    süper bir filim

    (-3)
  105. Ecem Öztürk 12 Temmuz 2014 saat 04:20 # Ziyaretçi

    filim süperdi devamının olması dileğiyle… RECEP İVEDİK

    (-3)
  106. boran kyl 12 Temmuz 2014 saat 15:40 # Ziyaretçi

    oooooOOOOOoo heal OLSUN ADMİN ÇOK SAĞOL çok teşekkürler yaa :)

    (-3)
  107. Anonim 13 Temmuz 2014 saat 01:01 # Ziyaretçi

    super

    (-3)
  108. ilkin ceferov 13 Temmuz 2014 saat 18:50 # Ziyaretçi

    recep ivedik filmi en zor filmdi

    (-3)
  109. Anonim 14 Temmuz 2014 saat 12:14 # Ziyaretçi

    güzel filim

    (-3)
  110. ibrahim 14 Temmuz 2014 saat 12:49 # Ziyaretçi

    süpER

    (-3)
  111. Ali Quluzade 14 Temmuz 2014 saat 16:57 # Ziyaretçi

    Dugunu yapmadi

    (-3)
  112. kenan ışık 15 Temmuz 2014 saat 03:25 # Ziyaretçi

    harika…

    (-3)
  113. Anonim 17 Temmuz 2014 saat 21:11 # Ziyaretçi

    Haklısınız

    (-3)
  114. Anonim 19 Temmuz 2014 saat 20:17 # Ziyaretçi

    film in sonuna kadar nasıl izleye biliriz

    (-3)
  115. berra 19 Temmuz 2014 saat 22:45 # Ziyaretçi

    ıyyyyyyyy bok

    (-3)
  116. enes 20 Temmuz 2014 saat 22:54 # Ziyaretçi

    güzel ama çok küfürlü

    (-3)
  117. sanane 21 Temmuz 2014 saat 12:04 # Ziyaretçi

    süper komik

    (-3)
  118. Sıla Hazal 22 Temmuz 2014 saat 17:43 # Ziyaretçi

    süper ama açılmıo :( :)

    (-2)
    • YONETICI 22 Temmuz 2014 saat 17:50 # Yönetici

      Sıla Hanım eğer açılmazsa TEKPART VK yada TEKPARÇA RU seçeneklerini deneyebilirsiniz.

      (-1)
  119. Harun Özer 24 Temmuz 2014 saat 14:34 # Ziyaretçi

    Keşke halil ibonun düğünüde olsaydı verilen söz tutulmadı….

    (-3)
  120. Die 25 Temmuz 2014 saat 13:10 # Ziyaretçi

    off filme bak bu filim varya öyle böyle değil Çok fena aksiyon.polisiye dram.aşk.intikam,.ihtiras ,ölümüne yanlızlık

    (-3)
  121. Ali Tutlubük 25 Temmuz 2014 saat 15:22 # Ziyaretçi

    Admin çok saol sayende sinemaya gidemesekde internetten izlettin teşekkürler valla .

    (-3)
  122. YONETICI 05 Ağustos 2014 saat 17:39 # Yönetici

    Arkadaşlar Internet Explorer ile partlı sistemden izlemek için Flash Player sürümünüz güncel olması gereklidir. Eğer güncel değilse Tekparça VK yada Tekparça RU seçeneğinden izleyeminizi öneririm.

    (-3)
  123. Ramazan Beydoğan 06 Ağustos 2014 saat 18:44 # Ziyaretçi

    çok güzel bir filim herkese tavsiye ederim

    (-3)
  124. Orhan Vari 06 Ağustos 2014 saat 19:49 # Ziyaretçi

    Güzeldi . Yani 5’ncisi çıksa fena olmaz herhalde …

    (-3)
  125. abdülbilmem 21 Haziran 2014 saat 21:33 # Ziyaretçi

    Neresi Hd

    (-4)
  126. Anonim 22 Haziran 2014 saat 19:41 # Ziyaretçi

    çok güzel beya

    (-4)
  127. Fatih Arslanca 23 Haziran 2014 saat 18:05 # Ziyaretçi

    tşkrler

    (-4)
  128. talha genç 24 Haziran 2014 saat 16:03 # Ziyaretçi

    harika çok güzel

    (-4)
  129. hasan 24 Haziran 2014 saat 18:08 # Ziyaretçi

    beklememe deymedi

    (-4)
  130. carlos 24 Haziran 2014 saat 18:25 # Ziyaretçi

    Tesekkurler Admin ,guzel bır sıte ve paylaşımın ıcın de tesekkurler. TESEKKURLER TURKIYE:)

    (-4)
  131. Anonim 28 Haziran 2014 saat 09:55 # Ziyaretçi

    çok ıyıydı ama halıl ıbrahımın dugununude gorseydık daha ıyı olurdu.

    (-4)
  132. Anonim 30 Haziran 2014 saat 12:17 # Ziyaretçi

    hrka bı flm sper

    (-4)
  133. Anonim 30 Haziran 2014 saat 12:33 # Ziyaretçi

    1 defa bile gülmedim

    (-4)
  134. Anonim 30 Haziran 2014 saat 13:56 # Ziyaretçi

    ederler tabi lan bune kufur yok filmin anlami kalmamiw

    (-4)
  135. Anonim 01 Temmuz 2014 saat 03:27 # Ziyaretçi

    cok gyzel

    (-4)
  136. Anonim 02 Temmuz 2014 saat 20:42 # Ziyaretçi

    arkadaslar bu sitede emegiğ gecen herkesin amına koyayım tesekkurler kendine sövdürdünüz ve insanları kandırıyorsunuz

    (-4)
  137. Anonim 04 Temmuz 2014 saat 15:16 # Ziyaretçi

    ☺♥☺♥☺♥☺♥

    (-4)
  138. Anonim 05 Temmuz 2014 saat 11:43 # Ziyaretçi

    Donuyo ya film

    (-4)
  139. rotazz 06 Temmuz 2014 saat 12:36 # Ziyaretçi

    sizi hepinğizi seviyorum

    (-4)
  140. Anonim 07 Temmuz 2014 saat 07:40 # Ziyaretçi

    berbat bence 1 2 3 daha ıyıdı bence

    (-4)
  141. Erdem Akın 07 Temmuz 2014 saat 15:48 # Ziyaretçi

    filim çok güzeldi ama recep ivedik 5 yapılsa çok güzel olurdu

    (-4)
  142. hamit tankut 09 Temmuz 2014 saat 13:20 # Ziyaretçi

    emeğinize sağlık çok güzel siteniz ”sürgün inek ve ”itirazım var” filmlerinide en kısa zamanda bekliyoruz :)

    (-4)
  143. beste 12 Temmuz 2014 saat 21:52 # Ziyaretçi

    çok komikk siteye tşkl

    (-4)
  144. erenbey 30 Temmuz 2014 saat 17:27 # Ziyaretçi

    bence çok kötü ben izledim sinemada yiyeceklerle 100 lira tuttu herkez burda bedavatan izliyo bu emek hırsızlığı değilde nedir. millet o kadar para verip izliyo siz burdan bedavadan izliyosunuz…

    (-4)
  145. hilal.fidn 25 Haziran 2014 saat 22:13 # Ziyaretçi

    harika

    (-6)
  146. sinem can 22 Şubat 2014 saat 02:53 # Kayıtlı Üye

    filmler seyredilmiyor nedennnnnnnnn?//??????????

    (-7)
  147. EmreAkın 26 Haziran 2014 saat 18:05 # Ziyaretçi

    O Değilde bazı Arkadaşlar Sayıp Sövüyor. Adam Siz Merakınızı Giderin diye Filmi Yüklüyor siz hala Kalkıp Adama Küfrediyorsunuz.

    (-7)
  148. ömer 27 Haziran 2014 saat 14:28 # Ziyaretçi

    Arkadaşlar açılmıyor

    (-7)
  149. gizli hayranı 21 Haziran 2014 saat 17:09 # Ziyaretçi

    arkadaşlar bu filmi sinamadayken bir seyirci çekmiş gerçek filmi değil bu izleyici çekmiş doğruyu söylemek gerkirse mal ca çekmiş

    (-9)
  150. cafer 02 Mart 2014 saat 21:45 # Ziyaretçi

    film nerde amk interneti bilgi çöplüğüne çevirdiniz

    (-10)
  151. Anonim 19 Haziran 2014 saat 15:12 # Ziyaretçi

    Hd ye bak ag

    (-10)
  152. adem acar 19 Haziran 2014 saat 21:03 # Kayıtlı Üye

    eee filmi vermionuzmu mk :D

    (-12)
  153. gizli hayar 21 Haziran 2014 saat 17:07 # Ziyaretçi

    arkadaşlar nu filmi sinamadayken seyirci çekmiş asıl video değil

    (-12)
  154. Anonim 22 Haziran 2014 saat 21:27 # Ziyaretçi

    Acılmıyo

    (-19)
×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.